Direct CD + Nero = k³opoty

Autor: Tomga (gawtom_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 07:09:54 MET DST

Witam

Mam problem z Direct Cd. Przy instalowaniu Nero pojawia siê ostrze¿enie o
niekompatybilno¶ci z Direct Cd, niestety jest to prawda bo je¶li zainstalujê
sobie Direct Cd i mam zainstalowane Nero to w chwili ³adowania Direct CD
komp mi siê wiesza. Jaki¶ czas temu mia³em starsza wersje Nero (4.0.0.2) i
komp siê nie wiesza³, by³y za to inne ciekawe objawy, bardzo czêsto Nero
wywala³o ró¿ne ciekawe b³êdy, typu: Write error, Waitqueue failed, oraz
czêsto nagrywarka nie przyjmowa³a czystych p³ytek BTC, po prostu po kilku
sekundach mielenia p³ytk±, tacka siê wysuwa³a. Po odinstalowaniu w/w
programów i ponownej instalacji Nero (v.4.0.1.3) wszystko jest w porz±dku.
Direct Cd jest mi niezbêdne do archiwizacji plików, szkoda mi te¿ wywalaæ
Nero - idealny do nagrywania p³ytek na PSX. Mo¿e znacie jaki¶ sposób na
poprawn± pracê tych programów, lub jaki¶ inny program do nagrywana
pakietowego? Próbowa³em Ce Quadrat Packet CD ale ten jest jeszcze lepszy od
Direct CD - wiesza mi kompa nawet bez zainstalowanego Nero.

Mam nagrywarkê Yamaha 200T SCSI.

Pozdrawiam - Tomek