Re: Kontroler IDE na PCI?

Autor: Maciek Bartnik (Maciek.Bartnik_at_p333.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 17 May 1999 - 21:50:15 MET DST

[13 May 99, 13:53]: Mariusz Tomaszewski => All:

 MT> W serwerze padl kontroler IDE. Czy jest mozliwe dostac cos takiego na
 MT> PCI i gdzie?
kiedys produkowal cos takiego np. Tekram ... robili nawet fajne zabawki np. ze
sprzetowym cachem ... niestety produkcja dawno stanela i nawet drivery do tego
dzialaja jak chca ... np. nie udalo mi sie zainstalowac driverow pod w95
(producent pisze o problemach dosc uczciwie na swojej stronie), do linuxa nawet
nie szukalem, wiec karta dobrze dzialala mi tylko w dosie ... moze jakies inne
firmy jeszcze sie tym zajmuja, a jesli nie to pozostaje Ci sprzet uzywany, przy
czym lepiej najpierw sprawdz, czy bedzie to w serwerze dobrze dzialac i nie
pojawia sie problemy jak wyzej

Maciek