Re: Jaki komputer

Autor: Marek Michalak (marqmi_at_polbox.com)
Data: Wed 19 May 1999 - 02:36:35 MET DST

Sam mam AMD i Banshee i jestem z nich zadowolony.
Pytanko- jaki jest sens wstawiania w starą płyte pod P-II P-III skoro nie
będzie możliwości wykorzystania jej potęgi:))))? Sam Word nie ruszy już za
ch.... szybciej niż na AMD 350, czy to że literki będą pojawiały ci się
szybciej o 0.0005 sek ma jakieś znaczenie?
Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> [...]
> wszystko się nadaje ale Banshee działa słabiej od TnT.

> Celeron w innej obudowie. Konkretnie pod płytę Socket 370 (takie nowe
> złącze). Jak kupisz płytę ze Slot1 to raczej bierz wersję Celerona pod
> slot1 ale są również przejściówki pozwalające na odpalenie takiego
> procka w SLot1.

> Oczywiście, że ma. Bez cache były wersje 266 i 300 (już nie
> produkowane). Potem pojawiła się wersja 300A z cache i wszystkie
> następne.

> Jak kupisz Celerona z cachem to raczej go wymienisz na P III :-)

K6-3