Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 07:07:27 MET DST

Roman Woznicki wrote:

> [ciach]
>
> Spoko, to standardowa promocja, a nie zakup kontrolowany :) Zalegalizowanie
> pirackiego oprogramowania, w mysl zasady: lepiej niech zaplaci mniej niz
> wcale.
Niby tak, tyle ze podpisanie faktury formalnie oznacza nic innego njiz
przyznanie sie do posiadania pirackiego corela.

Lepszego dowodu to nawet policja nie wymyslila ;-)

Moze jeszcze tam za sciana jest kamera i nagrywa goscia kupujacego
corela i oddajacego piracka plyte ze sladami swoich odciskow ;-)

Mnie to naprawde przypomina sprzedaz wiazana.

Za kazdy oddany skradziony samochod, nowy za super cene (promocja).