Re: Modemy- doradzcie

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 18 May 1999 - 20:20:43 MET DST

Fri, 14 May 1999 21:29:06 +0200, "Wojtek P" <wojpap_at_friko4.onet.pl>
napisał[a]:

>Czesc. Jaki mozecie polecic modem:
>1) tylko do wysylania poczty(najprostszy), a moze nie trzeba modemu?

W zasadzie nie trzeba. Ostatecznie istnieje takie coś, jak kafejki
internetowe.
ATSD zastanawiam się od jakiegoś czasu, co takiego ma winmodem, czego
nie ma karta dźwiękowa. Może to tylko kwestia napisania odpowiednich
sterowników i podpięcia paru kabelków? ;-)

>2. najlepszy( pod wzg. funkcji glosowych, faksu i transmisji- tylko tyle).
>pozdrawiam

Całkiem przyzwoite są USRoboticsy. Ja je lubię. Czego by się dobrego
nie powiedziało o moim Zoltiksie, to jednak trzeba przyznać, że na
mojej linii USR radził sobie lepiej. Tyle, że USRy są drogie.
Proponuję zastanowić się nad Zoomem.
Co do funkcji głosowych, to się nie wypowiadam, bo nie używam. Faxy
wysyła w zasadzie każdy współczesny modem i nie zauważyłem, by któryś
robił to lepiej niż inne. Ważne jest natomiast oprogramowanie, ale tu
IMHO trudno coś polecać, bo to rzecz gustu.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl