Re: jaki CD-ROM 40x ?

Autor: Konrad 'kaspy' Palczynski (kaspy_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 15:27:54 MET DST

Rafal Kolano wrote:
> Jezeli chodzi o LG to ostatnio skladalem kompa z tym CD-ROM'em (LG 32). Cale
> oprogramowanie instalowalem z nagrywalnych CDkow (win, office, gry ...) i
> przeczytal wszystko :niebieskie, zielone, zlote bez problemow :))) cichutko i
> bezawaryjnie.

dwie sprawy:
- czy wszystkie te CD-R pochodzily z jednej nagrywarki czy z roznych?
- CD-ROM CD-ROM'owi nie rowny, ja mialem ACERa ktory swietnie wypadal we
wszystkich testach (fantastyczna korekcja bledow, duzy transfer - zwykle
nominalny, krotki czas dostepu) ale sukinkot nie czytal nie ktorych
plytek nagrywanych, a wlasciwie wiekszosci nagranych na ostro zjechanych
nagrywarkach

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------