Re: agent kompresji

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 15:35:20 MET DST

Uzywalem, nie mam do niego pelnego zaufania, bo mi w tajemniczy sposob
pocielo pewien plik tekstowy i nie wiem, czy nie jakis binarny.
Kompresja danych typu gry jest rzedu 2. Jak masz malo miejsca na dysku
to skompresuj sobie jedna partycje, ale na wszelki wypadek nagrywaj tam
tylko to, co mozesz potem odtworzyc, czyli masz gdzie indziej instalke.
I nie ustawiaj na ta partycje TEMPa bo to moze straszliwie spowolnic
niektore operacje. Swapa tez lepiej nie, tak na wszelki wypadek :)

--
        Artur Gawryszczak
        gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl