Re: 286 problem

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 14:32:59 MET DST

 TOKEN <lun_at_friko6.onet.pl> wrote:
> czesc!!! czy ktos tu zna sie na zabytkach ????
> jaki setup ???
> czy ktos moze mnie oswiecic jak reanimowac to 80286.

Pamietaj, ze wiekszosc XT nie posiadala RTClock (zegarka na baterie i cmos).
AT powinny juz miec, ale nie zawsze mialy wbudowany w bios program setup.
Uruchamialo sie go wtedy z dyskietki.

Tomek
PS. wlasnie ogladam plyte 286 z ramem w postaci zwyklych dip-ow,
bez simm, ale zlacza na jakies moduly pamieci - dlugie na 1/2 plyty, 30 pin,
2 banki, podstawki jak pod dip-y... czyzby w takich podstawkach montowalo
sie sip-y?

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland