Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Karol Grela (grela_at_technologist.com)
Data: Tue 18 May 1999 - 14:15:49 MET DST

W pl.comp.os.advocacy Pszemol <Pszemol_at_polbox.com> napisał(a):
> Co to za bydle? Czym różni się jego elektronika od "normalnego"?
> Czego mu brak? Czyżby on nie gadał "po ludzku" przez port RS232?

> Czy taki zwierz jest bezużyteczny w innych systemach
> operacyjnych niż MS Windows? Dlaczego, skoro Win umie sobie z nim
> poradzić to taki Linux czy OS/2 chyba też powinien potrafić?

> Pszemol
E, Windows sobie radzi? Z tego co wiem to nie... Moj kolega mu­
siał WinModem oddać do sklepu, bo mu nie chciało działać z
Windows 95 (ma 486, Windows działa wolno, ale znośnie).

Pozdrawiam,

--
    ___
   /   \ Instytut Chemii Organicznej, Polska Akademia Nauk
  /~~~~~ grela_at_technologist.com    http://zinc.ichf.edu.pl/~grela/
 (___ *[current address: Mörikestraße 15, D-35039, Marburg, Germany]*