Re: SB AWE 64 - opinia

Autor: Qba (qbecja_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 13:17:14 MET DST

Czesc,

Nie wiem czy tak rzeczywiscie jest ale:
jak kupowalem komputer to zarzeczylem sobie SB AWE 64 (ISA)
i dostalem niby to co chcialem tylko na PCI,
okazalo sie ze to jakies straszne badziewie do niczego sie nie nadajace,
bylo OEM wiec jak to sie nazywalo naprawde to nie wiem,
a sterowniki byly od SB.
Wymienilem na ISA.

Ta na ISA chodzi ganialnie, nie ma problemow z driverami,
programy rozpoznaja ja bezblednie, linux tez.

Z tego co slyszalem to z PCI moga byc problemy z driverami do starszych
programow/gier.

--
pozdrowienia
Qba