Re: AOpen AX6BC - kontra - Asus P2B

Autor: Maciek Wisznicki (bowi_at_polbox.com)
Data: Tue 18 May 1999 - 11:48:48 MET DST

krzycho napisał(a) w wiadomości: <373FD485.5475ECB0_at_friko3.onet.pl>...
>Witam serdecznie
>Chce kupic plyte pod Celerona ( w przyszlosci moze jakis PII lub PIII),
>i prosze wszystkich, ktorzy maja do czynienia z tymi dwoma aby napisali
>co o nich sadza.
>
>Czy ktos mial jakies problem z AOpen ? W sklepach mowia "bierz pan Asus
>bo to firma renomowana - a ten AOpen to jakas firemka ktora sie niedawno
>pojawila". W testach Chipa :) (listopad '98) (nie wiem na ile sa
>wiarygodne) AOpen wyszla calkiem niezle. Ustapila Asusowi tylko w
>wydajnosci o 1,8 pkt. A w cenie jest az 100 roznicy na kozysc oczywiscie
> [...]
Bierz smialo AOpena, mam taka plyte , jest zupelnie bezproblemowa.
Cel300a/464 bez problemu. Szczegolnie polecam najnowsza rev. (chyba 1.2),
maja
magistrale do 153 mhz. Zreszta zobacz sobie na strone Ananda
www.anandtech.com
jest tam ranking plyt glownych i ta plyta zajela 1-wsze miejsce, przed Abit
bx-6/2, o Asusie
nawet nie wspominam.
Aha ,ostatnia cena na Grzybie 480 pln.
Maciek