Re: firmy utylizujace zlom komputerowy

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 23:23:03 MET DST

Włodek Wojtiuk wrote:

> kart
> coś mi się wydaje że za darmo to za mało, trzeba będzie za to zapłacić ...
> :-)
>
> Włodek
Nie moge znalezc poprzedniego postu.
Potrzebuje kilka starych pecetow z monitorem aby zbadac jakie jest
zagrozenie pozarem i co zostaje po zapaleniu obudowy monitora lub
zapaleniu sie zasilacza.
Jezeli ktos ma wyrzucic 3-5 takich kompow, to chetnie je wczesniej
przetestuje .
Chce tez sprawdzic wybuchowosc monitora.
Testy nagram na video i ew. udostepnie.
Jacek