Re: BX AT dla Slot1

Autor: Arek Bronkiewicz (bronkiew_at_el.pcz.czest.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 15:57:55 MET DST

Cześć!

Kris <kris_at_hardware.com.pl> napisał(a) w artykule
(spierając się z Bobo o płyty :)))

Sorry że się wtrącam, ale ja mam już trzeciego (półtora miesiąca) Abita
BH6. Ten trzeci działa. Sami sobie odpowiedzcie, czy Abit jest dobry, czy
do d... :) Za mój dałem 490 zł (półtora ... itd. temu :)) i to była "jakość
za rozsądną cenę" w porównaniu z Asusem. Za te pieniądze postanowiłem
pojechać 150 kilometrów ( Częstochowa-Kraków) bo się opłacało. Potem
pojechałem drugi raz (zawiozłem komputer z reklamacją), potem trzeci
(odebrałem), potem czwarty (drugą płytę wymieniłem na trzecią). Piąty raz
nie jechałem, bo jestem SPEC :) i ze sprzedawcą umówiłem się na... dworcu
:).
W efekcie do 490 zł dołożyłem parę biletów na pośpieszny i paliwo do auta
brata (bo on też mnie woził - trzy razy tam i dwa z powrotem:))

Arek
PS. Motto jest takie, że jak ktoś ma pecha, to.... witam w klubie :)