Re: Wina pamieci ?

Autor: Jacek Kuchta (cacek_at_mercurius.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 14:17:49 MET DST

Czolem,

wielkie dzieki wszystkim za pomoc. Pomoglo usuniecie-reset, dodanie
uslugi-reset, ale chyba nie do konca. Po pierwsze skad wziac SP do
Exchange'a ? Po drugie mam teraz taki problem z ktorym do tej pory sie nie
spotkalem. Pewnie dlatego, ze jestem lamer z Exchange'a a stycznosci do tej
pory mialem niewiele. Otoz wszystko jest OK, kiedy poczta sciagana jest
Outlook'iem poprzez klient'a Exchange'a, ale jezeli ustawie sobie konto np.
w Outlook Expressie i polacze sie via POP3 to za pierwszym razem jest OK.
Poczte sciaga i jest malina, ale przy probie ponownego polaczenia sie ze
skrzyneczka, to wystepuje blad: serwer zwrocil ERR....tak jak by nie
rozpoznawal uzytkownika lub hasla. Nie wiem kiedy to ustepuje tak
naprawde.....zachowuje sie jak by konto bylo zablokowane choc nie jest.

Co z tym zrobic ?

Jacek.

P.S. Z powodu tego, ze nie bardzo moge odebrac lokalna poczte (patrz wyzej)
piszcie na cacek_at_ii.pl

Piotr Rzepka wrote in message <373BF29B.B350D98_at_apexim.com.pl>...
> [...]
Server
Serwer.