Re: Sb live-pytanie?

Autor: luke (lukasus_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 10:20:11 MET DST

Łukasz Ciszewski wrote:

> czy ktos ma taki sprzet i podlaczone do niego wieze z dwoma glosnikami+dwa
> zwykle glosniki. jak to chodzi?
> a moze kupic Diamonda Sounda na chipsecie Vortex 2 i tez wieza z dwoma
> glosnikami + 2 glosniczki?
>
> --
> ****************************************************************************
> *******
> Łukasz Ciszewski ************ ICQ 2577433
> lukasia_at_kki.net.pl ************ lukasia_at_priv.onet.pl

  Ja kupilem ostatnio Sb Live i podlaczylem do niego dwa wzmacniacze i cztery
glosniki. Wszystko chodzilo wspaniale ale ostatnio byla burza i zjaral mi sie
jeden wzmacniacz nie wiem czy od burzy. Tak chodzilo fajnie. SB Live ma chyba
jakis slaby wzmacniacz bo na dwoch glosnikach jest duzo ciszej niz na
poprzedniej karcie a mialem tania Yamahe

lukasus_at_box43.gnet.pl
Pozdrowienia