Re: Jaki HDD?

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 13:58:24 MET DST

| Skoro efekt był, to może spróbuj jeszcze innych taśm, najlepiej
| najkrótszych możliwych. Sprawdź też, czy taśma luźno zwisa -
| nie może być pogięta czy poskręcana.

Nigdzie nie moge znalesc krotszych. Slyszalem ze ma to wplyw na jakosc i
szybkosc transmisji danych ale "dlugosci" nie moge przeskoczyc. Probowalem
samorobek ale zawsze uszkadzalem zlacza przy wbijaniu w tasme. Zlecilem
zrobienie tasiemek w serwisie, to inteligenci odwrocili kolejnosc zlaczek
tak ze mogle sobie jeden dysk w dwa kontrolery ;-) albo spilowac wystepy na
tasmach zeby polaczyc wszystko porzadnie.

| A zdziwiłbyś się :) Jeżeli dysk nie jest zamocowany stabilnie i
| coś mu naokoło lata, trzęsie się i brzdęka, to szlag trafia cały
| podsystem pozycjonowania głowic i dysk może pracować głośno,
| wolno i w końcu paść.

A tego nie wiedzialem. Jednak ja mam wszystko poskrecane fest - moze troche
ZA fest ;-)

| CR - jeszcze nie pracowałem z takim, ale znając Quantuma nic
| nie zepsuli w porównaniu do EX, a pewnie działa jeszcze lepiej.

Podobno jest troche szybszy i trwalszy. Wercja CRC ma dodatkowo wbudowane
jakies zabezpieczenie anty-wstrzasowe.

--
CU
PeterPan