bios

Autor: Mike Green (Zielony.Michal_at_pmintl.ch)
Data: Mon 17 May 1999 - 13:16:35 MET DST

    padla mi plyta - wirus WINCH; moja plyta to A-trend. W serwisie chca za
to 80 zl. Dla mnie to fortuna.
Czy moze mi ktos poradzic jak samemu mozna przeprogramowac BIOS. Mam CD
Atrenda a na nim jest Jakis Bios upload. Czy mozna 1 wyczyscic ew. to co
zostalo po biosie ( zworka ) i jakos zaladowac bios.
Co prawda nie wiem jak to zrobic poniewaz zadne uzadzenie oprocz CD nie
odpowiada ( plyta jest martwa nawet nie chodzi wentylator od procka) Czy
mozna kupic BIOS na gieldzie i nie bawic sie w programowanie kostki.
Poradzcie co mam robic.