Re: Transfer AGP2x ???

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 23:35:55 MET DST


Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message
news:7hmhe8$jf$1_at_freyja.bart.nl...
>
> No to 3Dfx znowu odstawił kichę! No i jak teraz ma V3 konkurować z TNT2
przy
> teksturach np. 40MB?
40 MB? Nawet jak na dzisiejsze gry (pomijając specjalne wersje Unreal
dla Savage) to jest "troszkę" dużo.

> Przecież TNT2 ma 32MB RAM (przynajmniej te "mocniejsze"
> wersje) i transfer z RAM kompa...
...jest w najlepszym razie sześciokrotnie mniejszy niż z pamięci karty,
więc nie powinno dziwić, że na razie producenci gier starają się
optymalizować
swoje produkty.

> Ojojojojoj, ten Wu-Du chyba pójdzie do
> piachu...
Na razie w większości testów wygrywa z TNT2...

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:32:09 MET DST