Lacze dzierzawione

Autor: Wu-Brat (airman_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 11:57:29 MET DST

Poszukuje providera Inetu ktory postawi mi dzierzawke do domu, teren Gliwic,
Jacy w ogole sa dostawcy inetu w Gliwicach ?
Czy ktos moze mi udzielic informacji na temat dzierzawki od TPSA
bezposrednio... co potrzebuje jakiego sprzetu i jakich dokumentow ?
Czy dzierzawil ktos slupy od energetyki albo TPSA ?

Moze jakis callback, tez wchodzi w gre ....

--
Odp. na priv bardzo prosze :(Nie bede mogl odczytywac grupy przez tydzien)
Wu-Brat