Re: OT: SETI at home - stan aktualny - gonimy Danię

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 11:42:41 MET DST

Romuald Szcześniak wrote:

> To zmień admina :)))))

Gdybym był jego szefem :)))))
Jeszcze popróbuję pogrzebać w opcjach - ale gdyby mi się nie udało, to
czy możliwe jest uruchamianie tego bez połšczenia?

> BTW co ta Twoja Szkapa wyrabia z ogonkami ?

Nie wiem. Widziałem jakieś tajemnicze zaklęcia na PSO żeby normalnie
było (tzn. globalnie ustawić ISO-8859-2, ale przy pisaniu CP-1250 i mimo
że tak jest domyślnie, wejść tam w menu i poprawić...), ale wydaje mi
się, że i tak nie działa. Na wszelki wypadek piszę bez ogonków, wtedy
się pomyliłem (e-mail mam skonfigurowany prawidłowo, stšd te
przyzwyczajenia). Teraz postaram się postšpić z instrukcjš... i jakie
efekty?... zaraz się dowiem...

Artur