Re: okresowy pad cedeka ?

Autor: Raku (raku_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 09:20:21 MET DST

Kręcenie śrubkami zawsze może być zgubne.

Ale raz udało mi sie przeczyscić soczewkę.
Potrzebny jest do tego spirytus (czysty pitny - żadne chemicznie skażone np
deneturat), zapałka z wacikiem lub jeżeli masz dzieci to pytaj żony o gotowy
zestaw wacik do czyszczenia uszu.
Rozkręcasz napęd, soczewke powinieneś zauważyć od razu (małe przeźroczyste),
czyścisz delikatnie.

Ja w ten sposub reanimowałem Aztecha 8x.

--
Raku