Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 09:25:25 MET DST

Dnia Sat, 15 May 1999 09:59:00 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk Piotr)
napisał(a):

> planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jarosław Zagórski)

>chodzi Ci o demka dla blaszaka?
Ano....

>AFAIK CDAction ma na swoich płytkach dema z niektórych party.
>więc jak masz jakiegoś kumpla maniaka gierek, który kupuje CDAction to
>możesz od niego pożyczać. =:)
Hmmm... "dawno, dawno temu..." - a sorki.. to nie ta bajka...
Dawniej kiedyś qpowałem CDACTION (najstarsi górale nie pamiętają) - i demka
były ale zazwyczaj na 10 - jedno dobre....
Może się coś zmieniło (w co wątpię)... lookną.... Dzięks :)

> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
> email:.........piotrtal_at_promail.pl
> www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal

Jarosław Zagórski             \   _   /           GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl        \_(0)_/        http://planes.koti.com.pl
                           *   o  @  o   *