Re: SB Live - nowe drivery juz sa

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_computerland.pl.nospam)
Data: Mon 17 May 1999 - 08:01:24 MET DST

Ściągnąłem, zainstalowałem i... nie działa Creative Play Center (win98
pl). Pyskuje coś że playsvr.dll ma w niewłaściwiej wersji, durna pała,
a to jest jego własny plik który sam zainstalował.

MPEG3 działa, po prostu dosinstalowuje się codec.

Fajny mikser - wreszcie wszystkie ustawienia są w jednym miejscu

Kilka razy wykrzaczył mi się creative launcher ale i tak go nie używam
więc go wyłączyłem.

Poza tym raczej wszystko działa.

Marek Nazarko