Problem z Windows 98 - prosze o pomoc

Autor: TaKeDa (takeda64_at_worldnet.att.net)
Data: Mon 17 May 1999 - 04:12:51 MET DST

Sorry, ze wysylam to ponownie, ale nikt do tej pory mi nie odpowiedzial
(PS. Jezeli jednak ktos probowal na priva i ma konto na polboxie, to moze
byc pewny
 ze nie doszlo i nigdy nie dojdzie, to jest tez moje pytanie: dlaczego?, ale
to moze innym razem)

Posiadam Windows 98 (wersja angielska)
Normalnie mialem czesto korzystalem z trybu StandBy (wlasciwie, to moj
komputer pracowal 24h/dobe)
Kiedys (a raczej wczoraj :), jak wchodzil w tryb standby - zawiesil sie,
Po ponownym uruchomieniu pokazal sie napis, ze przy wchodzeniu w tryb
standby komputer zawiesil sie
i czy chce temu zapobiec, bez zastanowienia kliknalem na TAK, i... juz nie
moge wprowadzic
komputer w ten tryb.
Teraz pytanie, jak to przywrocic, czy trzeba grzebac w rejestrach, lub
plikach konfiguracyjnych?
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam.
TaKeDa