Re: Dzwiek CD - mono.

Autor: CoNaN Freez (conan667_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 00:19:47 MET DST

> Czyżbyś miał LG?

Mam Teac-a CD-512E
Probowalem inaczej podlaczyc kabelki tj. pozamienialem kanaly, lewy do
prawego itd..
Tym sposobem uzyskalem dlugo nieslyszany drugi kanal ale niestety podczas
dzwonienia czy to do sieci czy do osob prywatnych zgubil mi sie dzwiek
laczenia sie modemu :(
Musialem powrocic do pierwotnego podlaczenia ... i znow jeden kanal ,
bleeeee

Najbardziej prawdopodobne jest to, ze mam kabelek czasniety :(

--
3.V-ta.Sie :)
CoNaN F