Re: Modem - ISA, PCI czy zewnetrzny?

Autor: Wojciech Stec (wstec_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 17:30:13 MET DST

Talajczyk Piotr napisał(a) w wiadomoœci:
<374eb103.13444541_at_news.tpnet.pl>...

>nie przeginam - przyzwyczajenia robią swoje. :)
>ja np. po kilkuletniej pracy z zewnętrznym modemem nie miałbym ochoty
>męczyć się z wewnętrznym.

<ciach>

Jak sie ma modem zewnetrzny to nie ma problemu z roznymi systemami
operacyjnymi DOS, Windows 3.1x, Windows 9x, NT, Linux, UNIX, OS/2
i wszystkimi innymi ktorych nie wymienilem. Jak sie zawiesi lub chcemy sie
rozlaczyc natychmiast to uzyjemy wylacznika i rozlaczone.
Diody LED sa niezbedne (przyzwyczajenie i wygoda).
Zasilacz i kabelki idzie przebolec. Jak trzeba to mozna zabrac go do kolegi
i cos mu sciagnac na biezaco (zarazic go internetem), przetestowac jego
linie tel.

Pozdrawiam Wojtek wstec_at_friko2.onet.pl