Re: Internet inaczej ...

Autor: Krzysztof Kowalski (szaryk_at_promail.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 17:45:01 MET DST

On 16 May 1999 12:03:04 GMT, "Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com>
wrote:

>GELO <pgelo_at_polbox.com> wrote in article
><QPf%2.20416$I1.387264_at_news.tpnet.pl>...

[...]
>Akurat nie wiem, co to za strona, więc nie mogę komentować, ale to na pewno
>nie jest nic ciekawego. Najprawdopodobniej to działa na zasadzie telewizji -
>wysyłają strony wg. swojego uznania, a Ty możesz sobie taką stronę albo
>obejrzeć, albo wyłączyć komputer. Może zresztą ten darmowy programik
>umożliwia wybór jednej z paru stron, które wysyłają, czyli to taki cache
>explorer wraz z zarządzaniem tego cache.

Mniej wiecej, a raczej mniej bo jak na razie to tego nie ma w ogole...

Pytalem nie tak dawno o DSF i o ten rozsiewany internet, jeden z
zyczliwych kolegow skierowal mnie na strone "TV manii" skad sobie
sciagnalem programik do odbioru.
Ale na tej samej stronie jest informacja, ze gdy tylko zacznie
nadawac/rozsiewac DSF, to nie omieszkaja powiadomic.
I rzeczywiscie, zainstalowalem sobie ten programik
do NET ON AIR, i q*pa, nie ma niczego, przynajmniej
w mojej kablowce.
To znaczy DSF jest ale NOA nie ma... Podobno inny
sender niemiecki, ZDF tez to robi (?) ale po ostatnich
zmianach w PTK dziwnym trafem znikaja programy
(szczegolnie niemiecko-jezyczne) a w ich miejsce
przychodzi sieczka z polskim jezykiem, rozne takie
Romantica czy Wizja-Cinema, jakies bzdety 'swiatowe'
typu 'E! Entertaiment' i mimo prawie 60 kanalow nie ma
za bardzo na co patrzec. Cale to PTK mimo pozornej
mnogosci programowej wydaje mi sie raczej...

Moze wlasnie PTK zacznie kiedys dawac w kablowce
prawdziwy dostep do internetu?!?!

--
Krzysztof "Szary" Kowalski