Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: WTL (w.litwin_at_upos.com.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 16:04:11 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <373D8557.5074_at_friko.onet.pl>...

>Nie wiem co oznacza twoja odpowiedz.
>
>Zatem moze inaczej sformuluje pytanie ?
>
>Czy na pececie mozna uruchamiac wirusy ?
>Czy tez producent, serwis , MS, tego wyraznie zakazuje.
>
>Jacek

No właśnie. Kilka podobnie sformułowanych pytań:
Czy producent klawiatury zakazuje wyraźnie smarowania jej dżemem
truskawkowym ?
Czy producent monitorów wyraźnie pisze w instrukcji, że należy go ustawić
ekranem do użytkownika ?

Dobra, wiem o co Ci chodzi. Ale zwalanie całej winy na producentów to
przesada.

Wojtek L.

P.S.: Już widzę, jak od dziasiaj wszyscy sprzedawcy wręczają klientom aneks
do gwarancji, w którym to aneksie zabrania się uruchamiania wirusów pod
groźbą utraty gwarancji :-) I po sprawie !

(Uprzedzając ewentualną odpowiedź: Oczywiście możesz nie kupować. Albo kupić
kalkulator, byle nie programowalny.)