Re: C433 + Acorp 6BX86 czy 'pojdzie'

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 14:18:00 MET DST

[...]
>plyte juz mam obecnie z C333_at_416 ale w opisie ani slowa
>o obsadzeniu jej czyms wiekszym niż C400 :(
zakladam sie w ciemno, ze dowolny celeron bedzie chodzil na swojej
wlasciwej czestotliwosci (na dowolnej plycie zreszta) - ich blokada
mnoznika przeciez dziala wlasnie tak, ze niewazne, co ustawisz, a procesor
i tak dziala na swoim mnozniku dedykowanym...!

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl