Re: OCR

Autor: mayky (mayky_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 14:02:24 MET DST

Czlowieku ja mam skaner za 300 zl i na jedna kartke A4 mam kilka bledow.
Ale skoro ty wsadziles mu jakies watpliwej jakosci oryginaly potem bez
ustawien kazales przeprowadzic OCR to sie nie dziw ze wyszla ci wielka ku...
    Koniec krytyki , moze cos pomoge.
Ja jak dostalem OCR to zrobilem tak jedna i ta sama kartke przeskanowalem w
B&W w 100 200 300 DPI potem jeszcze rozne korekcje naswietlan zajelo mi to
okolo 30 minut.
wybralem najlepsze ustawienia i potem lecioalo juz maszynowo...
Dlatego taka moja rada postaraj sie troszke a potem nazekaj, nawet najlepszy
komp nie zrobi wszystkie sam...

pozdrawiam
MAYKY

<926809232.287338_at_raistlin2.carinthia.co.at>...