Re: Karta dzwiekowa - jaka?

Autor: Feral Kid (feralkid_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 01:44:19 MET DST

>Planuje zakup karty dzwiekowej. W zasadzie bedzie sluzyc wylacznie do
gier.
>Zastanawialem sie nad Livem i MX300 (chyba sie nie pomylilem w
nazwie?).

Nie kupuj SBLive!. To szajs. Kup MX-300. Ma naprawde kopa! Gry go
obsluguja bez problemow. A teraz najwazniejsza wiadomosc. Uwazaj! Nowe
sterowniki do A3D maja obslugiwac rowniez EAX (standard wspierany
przez SB Live!). Wybor jest chyba oczywisty.Dwie karty w jednej.

>Slyszalem ze sa inne karty pracujace w kwadrofoni.

Sa inne karty pracujace w "kwadro", wiem tylko o A3D (Sound Blaster
chyba nikomu nie odsprzeda swoich kosci) .Jednak ciezko je spotkac

>Dwie ktore wymienilem nie sa za mocne?

Za mocne?! Chyba zartujesz? Nie wiesz ze sprzet nigdy nie jest "za
mocny"?

Feral Kid
feralkid_at_friko6.onet.pl