Re: CDR Mitsumi CR-4801TE

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Sat 15 May 1999 - 18:43:21 MET DST

"Romuald Szcześniak" wrote:

> Co się tak wszyscy czepiają tego Philipsa...
>
> Philips CDD 2600 (SCSI) - mam go od dwóch lat i "wypala" bez najmniejszych
> problemów, pod Win NT 4.0 Wks.
> Półtora roku temu dołożyłem Toshibę XM-6201TA (SCSI) i w trakcie
> przegrywania "płyta=>płyta" mogę bez problemu korzystać z Worda czy
> innego Excela...
> Kontroler ASUS SC-200
>
> IMHO winę za "zwalone" płytki ponosi _przeważnie_ nagrywający...
> mógł kupić SCSI :)))

Co ty nie powiesz :-) Straszne obciążenie mu dajesz ;->.
A ja mam HP 7200i (ide) i przy nagrywaniu jednocześnie słucham mp3,
przeglądam newsy Netszkapą, ciągnę newsy i jakoś nie zwalił mi żadnej a
zapełnie nie bufora (jedynie nieco powyżej 700 kB) nie spada poniżej 98%
a przez 95% czasu jest 100%. Kompa mam już trochę starawego iP233 i to
wszystko pod win95. No i co teraz powiesz?

Karol