Re: karta STB Velocity 4400 - padlina

Autor: Michal Andruszkiewicz (michau_at_post.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 02:23:06 MET DST

HURRAA,

Po prawie 24 godzinach walki z ta p********* karta Velocity 4400 UDALO SIE
!!!!!

DZIALA !!!

Niestety nie pytajcie jak sie to stalo - przetestowalem wszystki mozliwe
ustawienia i wersjie BIOSOW i tym podobnych - bez skutku.

Dopiero kiedy olalem drivery STB i uzylem driverow od Hercules DUNAMITE
zadzialalo - ale nie jestem pewien czy to wlasnie to!

Przeinstalowalem W98 i (zgodnie z rada Roberta Nowaka) nie ustawialem
polskiej klawiatury - zostawilem na angielskiej (byc moze to ta
klawiatura?),
po kolejnym reboot zadzaialalo!!!

No to pa, lece to testowac.

M.