Re: USB i IR - czy ktos to uzywa w pececie ?

Autor: Wojciech Stec (wstec_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 21:08:41 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomoœci: <373CCFEB.1D30_at_friko.onet.pl>...
>Mam pytanie.
>Czy ktos uzywa usb i ir w pececie .
>Podobno sa monitory pod usb, ale przeciez to jest serial port
>Chetnie uslysze zdanie praktyka bo w plycie mam 2 usb, i na razie spoko,

Sa monitory USB, oznacza to tylko to, ze monitor zamiast/oprocz
OSD moze byc sterowany przez program po magistrali USB.
Jestb to serial port ale szybki i bez ograniczenia liczby urzadzen
do 1 (mozna podlaczyc kilka, PnP, HotSwap).

>nic nie wtyknalem bo nie ma nic do wtykniecia na rynku.

Na rynku sa monitory, skanery, klawiatury i myszy (rzadko),
glosniki, naped ZIP, drukarki (tez rzdko).

Pozdrawiam Wojtek
wstec_at_friko2.onet.pl