Re: Podkrecanie V1

Autor: Wilczek (wilczek_at_iname.com)
Data: Sat 15 May 1999 - 20:44:47 MET DST

>Jesli juz mowa o Monsterze to 55MHz jest nieporozumieniem. Ustawienie w
>konsoli Makymalnej akceleracji kosztem kompatybilnosci ustawia monstera na
>57MHz. Jesli zas chodzi o maksymalna bezpieczna wartosc to zazwyczaj do
>60MHz daje sie ustawic (ale nie polecam tego manewru z kartami innymi niz
>3dfx Diamond Monster)

No i oczywiscie Canopus Pure3D :)), jesli ktos takowa ma.
Moja chodzila bez zadnego dodatkowego chlodzenia z zamknieta obudowa na 60Mhz
bez zadnych zwisow. Mozna to nawet zrobic w ustawianiech karty pod Winda.

-=Pozdrowionka=-

Wilczek
wilczek_at_iname.com
UIN: 4017758

"Poor man wanna be rich, Rich man wanna be king
And a king ain't satisfied till he rules everyting"
- B. Springsteen