Czy warto podłączać monitor przez BNC? Było Re: Jak podłaczyć monitor

Autor: Piotr Kowal (piotrek_at_post.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 14:26:20 MET DST

Mam monitor Philipsa Brillance 17A, Riva 128ZX 8MB (do wymiany
jak tylko VooDoo 3000 będzie szerzej i taniej dostępne). W tej
chwili mam to połączone przez D-Sub. Przy 1024x768 i 85Hz na
monitorze widać wyraźnie odbicia z prawej strony znaków. Przy
wyższych częstotliwościach jest jeszcze gorzej. Jest to wina
karty, bo z Intela 740i obraz był ładniejszy.
Ale pytanie jest bardziej ogólne: w monitorze mam dwa wejścia:
D-Sub i BNC. W takim razie czy warto podłączać kartę przez BNC?
Jestem bardzo wymagający. Wszystko u mnie musi chodzić idealnie,
więc jeżeli poprawiłoby mi to obraz o 10% to bym to zrobił, tylko
czy warto?

Pozdr,
Piotrek.

--