OffLine WWW !?

Autor: GELO (pgelo_at_polbox.com)
Data: Sat 15 May 1999 - 13:25:21 MET DST

Cześć. Może moje pytanie jest trochę banalne, ale nie mam czasu grzebać we
wszystkich zawiłych pomocach. Chodzi mi o to, jak to jest że po
przeglądnięciu jakichś stron www, przez pewien czas mogę je przeglądać
offline, a po paru dniach woła o połączenie. Wiem że mógłbym ściągać całe
witryny, ale po co tracić czas i kasę jak mogę w offline przeglądać tylko to
co mnie interesuje. Może gdzieś w opcjach się to zmnienia???
O poradę proszę na priva i dzięki z góry.
pgelo_at_polbox.com
GELO