Problem ze startem systemu (HDD)

Autor: alkaba (alkaba_at_polbox.com)
Data: Sat 15 May 1999 - 16:26:54 MET DST

Cześć !

Czy ktoś z Was zetknął się może z takim problemem. Mam dysk, który nie chce
startować jako Master ale jako Slave chodzi bez problemu.
Przy próbie startu z tego dysku pokazuje się komunikat "Orror (nie error :)

Wkładałem dysk do różnych komputerów, usuwałem, dodawałem, aktywowałem
partycje, formatowałem, sprawdzałem scandiskiem, Norton Disk Doctor'em,
sprawdzałem ustawienia jumperów. Nie pomogło. BIOS ustawiam na
autowykrywanie HDD.

Dyszczek ten to Fujitsu M2682TAM (350MB).

Co tu może pomóc (oprócz kupienia nowego ;) ?
Pomóżcie, proszę...

Piotr
sikh_at_friko5.onet.pl