PROBLEM z KARTA TV [BT 848] - drajwery !!!!!

Autor: Paweł Neugebauer (pawel_at_gdansk.home.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 16:05:57 MET DST

Witam !!!

od razu do rzeczy :

sformatowalem sobie dysk i nie moge ponownie zainstalowac karty tv.

winda nie moze znalezc sterownika do PCI MULTIMEDIA DEVICE [ani na hdd ani
cdromie] - instaluje go jako 'nieznane urzadzenie' - bez sterownika. karta
jest syfna i program instalacyjny jest na cdromie - [tv view 2.9] - jednak
po prawidlowej niby instalce i wyborze kraju [pl] - wyskakuje nastepujacy
komunikat [przy probie uruchomienia programu] :

bt 848 grappler.dll

load library fail 1157

zaznaczam, ze poprzednio wszystko dzialalo - nie wiem co wtedy robilem
inaczej.

nie mam bladego pojecia jak to zrobic zeby dzialalo - jak ktos moglby mi
pomoc - wielkie dzieki