okresowy pad cedeka ?

Autor: TOKEN (lun_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 14:45:59 MET DST

czesc! mam problem do expertow od cedekow. mianowicie moj teac 532e IDE od
pewnego czasu zachowuje sie dosc dziwnie. Bez wzgledu na to, jaka plyte
czytam (tloczona, nagrywana, niebieska,zielona itp itd) raz czyta ja bez
problemu, a innym razem robi takie dziwne ruchy glowica ze nie potrafi w
ogole nic przeczytac. i w tym momencie dokonuje przekrecenia takiej malej
srubki obok soczewki (wtajemniczeni wiedza o co chodzi, jest to bodajze
srubka do regulacji czulosci czy czegos podobnego) i po paru probach i
ustawieniu jej w pewnej pozycji znowu zaczyna chodzic. chodzi pare dni, po
czym sytuacja sie powtarza. i na przyklad, wracam sruba w polozenie
poprzednie i znowu chodzi. Dziwne, prawda ?????
Jezeli ktos wie co jest grane to klaniam sie nisko i prosze o rade :)

pozdrowka
token

ps. soczewka jest czysta, kolko dociskajace tez, innych elementow trudno
dostepnych nie czyscilem.
ps2. moze jakis upgrade firmware'u. ???
ps3 (last). zrobilem experyment i ustawilem mu pio 0,, lba na off, 32bit
mode tez na off i wydaje mi sie ze chodzi lepiej (oczywiscie wolniej), ale
jednak raz musialem srubka krecic.:(