Mam pytanie do użytkowników karty STB Velocity 128 AGP 4MB.

Autor: Marcin Świdziński (bamber_at_arno.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 23:58:42 MET DST

Czy ktoś wie, dlaczego po z aktualizowaniu sterowników do niej karta odmawia
pracy w grach? Jak ją podkręcić? Wyczytałem chyba w "ENTERZE", że za pomocą
programu PowerStrip. Jednak po zainstalowaniu coś mi szwankowało. Jeśli ktoś
to robił i dobrze mu pracuje, niech da znać na priva bamber_at_arno.pl .

pozdrawiam, Marcin.