Re: Co jest z TPSA?

Autor: red mosquito (realq_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 23:49:49 MET DST

Pixel napisał(a) w wiadomości: ...
>Z tego co widze modemy takie jak ZOLTRIX 33.6 sa najlepsze. Rowniez moj
>laczy sie zawsze przy predkosci 33600 i pobiera pliki 5-6kb/s !!!
>
>Zas jesli chodzi o dodzwonienie sie to graniczy to z cudem (kilka godzin o
>kazdej poze) - Warszawa :-(((

I tak masz tyle dobrze, ze mozesz sobie ustawic, zeby probowal iles tam
razy. Moj Zoltrix 33.6 czasem ma jakies odpaly i tylko slychac stuk z kompa
ale nie ma sygnalu (modem nie przerywa wtedy, tylko trzyma dalej). Trzeba go
pilnowac, i anulowac w takiej sytuacji ( anulowanie trwa tez podejrzanie
dlugo) :(
BTW: u mnie (wroclawskie) laczy na maxa tylko, ze ostatnio po ktoryms tam
razie.
Pozdrowienia

____red mosquito____