Re: logo w biosie

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 22:12:21 MET DST

Sebastian napisał(a):
> Czy ktos z szanownych grupowiczow mialby jakis program do zmiany logo
> producenta w biosie (dokladnie chodzi mi o AmiBios, posiadam plyte intel
> ATX430HX)

Zmiany logo dla płyty Intel - czyli wyprodukowanej PRZEZ INTELA (nie
tylko kosci) można zrbić z poziomu programu do update BIOS.
Najlatwiejsza droga to http://www.x86.org .
Jeżeli transfer jest wolny to napisz na priva jaką masz płytę wystarczy
nazwa/numer wersji BIOS - podeślę BIOSA i ten programik.

--
			Wojciech Smagowicz
			wojtek_at_cyber.olnet.com.pl