Re: Lexmark 1100

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Fri 14 May 1999 - 11:18:41 MET DST

Paweł Dymkowski napisał(a) w wiadomości:

|Poniewaz nie ma takich bajerow jak wylacznik, moze kosztowac tyle ile
|kosztuje. W jednym oszczedzasz a w drugim tracisz na wygodzie i
stratach
|pradu.

W tej drukarce nie tyle wkurzający jest fakt, że jest ona stale w
stanie czuwania (tak samo działają wszystkie urządzenia sterowane
pilotem, a jakoś nikt się nie martwi ich zużyciem prądu), co
każdorazowa inicjacja drukarki przy starcie/resecie kompa.

+- Krzysztof Czurylo -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+
+- krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com -+
+- remove 'SPAM.' and 'KILLER.' before reply !!! -+