Re: Jak przekazać parametr do EXE`ca z Turbo Pascala ?

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 19:31:50 MET DST

>Chciałem uruchomić program napisany w Turbo Pascalu 5.0
>i do programu przekazać parametr ( ciąg znaków ),
>np:
> program.exe parametry.txt

Parametry z linii komend mozna odczytac za pomoca polecenia ParamStr.
ParamStr(a), gdzie a - kolejny numer parametru (parametry rozdzielasz
spacjami), zawiera zwykłego stringa z wpisanym w linii komend parametrem. O
ile dobrze pamietam, ParamCount zawiera integera informującego o liczbie
parametrów.