Re: Modem nie odbiera

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 13:45:38 MET DST

Artur Czeczko wrote:

> A jednak nie uszkodzenie. Na razie doczytalem, ze zeby modem mogl odbierac
> polaczenia, musi swiecic sie dioda TR (Terminal Ready). No i nie swieci... czy ktos
> moglby mnie naprowadzic na dalsze tropy?

Taaa... widze, ze tu sobie sam ze soba rozmawiam... :) ale wpadlem na rzecz
nastepujaca: otoz polecenie AT&D0 powoduje ignorowanie sygnalu DTR - po wpisaniu tego
modem odbiera polaczenia! :)Takie moze bardziej ogolne pytanie: gdzie mozna dowiedziec
sie czegos wiecej na temat modemow (no nie wiem, protokoly, ustawienia, parametry
portow szeregowych itp)? - jakies ksiazki? strony www?

Artur