Re: Jaka jest roznica miedzy CDR i CDR "for audio" ?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 10:01:34 MET DST

Thu, 13 May 1999 17:48:20 +0200, "Voytec" <voytec_at_vc.pl> piszesz:

>Jest tak na 100%? Bo wydaje mi sie, ze nie jest to zgodne z prawem - a jak
>bede chcial sobie nagrac wlasny spiew lub cokolwiek innego nie zwiazanego z
>ZPAV/ZAIKS?

Jest tak samo, jak z kasetami magnetofonowymi czy video. Niestety nie
jestem fachowcem od prawa, wiec jest to raczej moja opinia. Jak sadze
na takich nosnikach mozesz wykonac kopie do prywatnego uzytku, byc
moze powinienes posiadac orginal. Jezel nagrywasz cos wlasnego, np.
film z wakacji, to niestety tez placisz.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski