Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Zbigniew Jatkowski (zibnet_at_hot.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 22:44:24 MET DST

On Wed, 12 May 1999 14:05:23 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:
>Proponuje do punktu pierwszego dodac jeszcze "strzelac do przechodniow". A
>jesli ktos ma wirusa w laptopie niesionym w torbie? Profilaktyka nie
>zaszkodzi ;)
Przypomina mi sie w tym momencie historia ponoc autentyczna zaslyszana
w autobusie:
Jada sobie dwie kobiety. Jedna z nich kupila synowi komputer i zwierza
sie drugiej. "Wiesz, tyle sie teraz slyszy o wirusach komputerowych.
Podobno niektore sa bardzo grozne.... Na wszelki wypadek przecieram
czasami klawiature denaturatem" :)))