Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 13 May 1999 - 22:14:03 MET DST

Tue, 11 May 1999 18:43:57 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk Piotr)
napisał[a]:

> spam.hater_at_dummy.domain (Tomasz 'Pilot' Minkiewicz)

>... że się znowu spytam. =:D
>po co Wam to? będziecie emulować, czy zamierzacie kupić Amigę? :)

Odpowiednio:
żeby sobie pooglądać; wychodzi, że tak; nie. :-)

Przy czym dla mnie ideałem byłyby odpowiedniki demek amigowych
chodzące na PC. Ostatecznie ci wszyscy scenowcy, którzy przeszli z
Amisi na PC chyba nie zarzucili swojego artystycznego powołania.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl