Re: ASUS Riva

Autor: Krakus (jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 17:28:50 MET DST

Small napisał(a) w wiadomości: <7hdr5t$9kn$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Mam Grundiga 34' i wejscie przez SVHS obraz jest jak napisalem "idealny"
>czyli bez zadnych znieksztalcen przebarwien czy rozmyc jest taki jak
>powinien byc ,mysle ze lepszy niz uzyskany z gniazda kablowki.
Moze przez wejscie SVHS uzyskuje sie lepsza jakosc, ja nie korzystam z
wyjscia TV ale majac taka karte musialem chociaz zrobic proby z ktorych nie
jestem zadowolony. Duzo lepiej jest jesli chodzi o wejscie TV i program Live
3400.
Pozdrowienia
= Janusz =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_kki.net.pl =
= jagol_at_friko5.onet.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =